Manditory in any blog..

En kort costumized summering av året som gått. Vad har hänt? En del!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja något nytt finns det ju så klart. Är det det man hoppas på? Kanske inte, men det är bara att tacka och ta emot.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag har absolut försökt att vara hälsosammare, med goda resultat vilket känns bra. Det enda man behöver göra är att sätta igång så rullar det på av sigi själv. Nyckeln är envishet. Den som har börjat har redan gjort halva jobbet.

Är det något du saknat år 2009? Materiellt så är det en ännu bättre garderob, som jag ska detoxa med hjälp av min julklapp "You know you want it". Den är på god väg till mitt fina mål som extremt välklädd. Annars så saknas väll närhet och kanske ett annat sorts privatliv.
Vad var din största framgång 2009? Vet inte riktigt, framgång? Hur ska man tolka det. Möjligen att jag tog tag i mig själv och sökte till utbildningen jag går nu? Jobbet på SEB? Att jag har fullföljt mina personliga mål? Vet inte men det känns ganska bra med allt.
Största misstaget? Kanske saker jag tackat nej till eller inte gjort. Vad hade jag varit om jag hade sagt ja? Vem vet. Men man ska aldrig sitta och ångra sådant, men ibland är det bara svårt att låta bli.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hippie kombinerat med lite Chanel-esque feeling. Jag älskar stilen så jävla mycket, ska försöka utöka den tills nästa år. Boho-chic is the shit helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0