Jag vill åka nu, nu, nu

Jag verkligen älskar sådana här dagar. Alltså dessa dagar: Det är fredag eller torsdag, föreläsnings-/körlektionsfri, ingen hemma förutom möjligen Nisse, jag har lite att göra i skolan och det är nästan klart på ett kick, kan gå runt i myskläder och ingångna Shepherds och bara chilla. Städa lite möjligen men mest bara plugga lite och ta det lugnt helt enkelt.
Sådana dagar mår jag verkligen bra av. När man inte behöver tänka på alla dom där sakerna. I morgon så är det lite annat som ska göras bland annat en föreläsning om Vivienne Westwood, ni som inte vet så är det hon som är designern av Carries brudklänning i Sex and the city filmen! Nä nu ska jag ta tag i skolan och sedan städa för att sedan släpa med Nisse ut i det fina vädret, han ligger fortfarande och sover och kan göra det till klockan elva så jag har lite tid på mig i alla fall.

Nu är det bestämt vi drar till London (tom den fjärde), jag och Olivia. Den första november smäller det! Taggad till tusen. Ska shoppa sönder. Vill ni beställa något, säg till! På vår lista står en och en halv dags shopping och sedan en förmiddag med turistsaker? I think soo!

Gooood times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0