Don't waist your time on envy

Som bekant så är Sverige sett som ett lite tråkigt land av resten av världen med en liten lame-ass befolkning, vi ses som otroligt simpla och ibland kanske lite gråa. Är det därför som 95 % av landets befolkning reagerar som det gör när personer som Anna Anka uttalar sig i tv? Ni vet hon som är ballast av de Svenska Hollywoodfruarna. Jag älskar hennes stajl. Asgrym enligt mig! Det finns nämligen två vägar att ta när man hör vad hon har att säga  och det är ett att blli asförbannad och go megafeminist on her ass eller så kan man ta val numero dos som går ut på att tycka hon är skön och bara garva. Jag har givetvis valt den naturliga, tycker jag, väg number two.

Men varför väljer de flesta väg nummer ett? Förmodligen på grund av den klassiska orsaken avund. Anna Anka är en sådan där person som radhusmammorna i Sverige i hemlighet skulle vilja vara, men som de måste trasha för att få sig att känna sig så mycket bättre än och för att försöka intala sig att fan vad mycket bättre jag har det. Folk blir kanske förbannade för att hon är kanske på något sätt onåbar?

Oh! Jag ville bara skriva av mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-22 @ 10:09:32
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas allt är bra med dig ? (:

KRAM

2009-09-22 @ 12:28:13
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0