That's how I do it

Som jag skrev sist är jag trött på att klaga. Men vad ska jag då skriva om? Det låter ganska sorgligt att skriva så men alltså det som jag vet är det jag skriver om och det jag vet är inte några glada saker, eller de finns ju men inte i särskilt stor skala. Dessutom tycker jag inte om att skriva bara för skrivandets skull, jag menar bara för att fylla ut. Varför då liksom, kvalitet före kvantitet i alla lägen.

Jag brukar göra så att jag jobbar med flera utkast samtidigt och att jag bearbetar dem en tid, även fast det enda jag egentligen vill är att trycka på publicera på direkten. Dessutom, även fast jag har en bra text, tycker jag att det behövs en bra bild till varje inlägg för att förstärka känslan. Kanske borde sikta på ett till två inlägg i veckan för att få igång kreativiteten. Har några små idéer på gång faktiskt.



Tålamod, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0