Somethings missing

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. Jag blir lite smått galen. Lite. På mig själv. Jag är så fucked up. Förstår inte vad det är med mig, ingen verkar vela veta det i alla fall så. Så varför skriver jag det? Jo, eftersom att en hjärna är som en overstuffed resväska och stoppar jag ner ett par metaforiska heels (en tanke alltså) till så spricker mitt huvud. Så därför lägger jag tankarna här. Det låter inte så bra va? Nej. Känns ensamt, vet inte vem jag ska prata med. Fuck.



Något fattas.

Kommentarer
Postat av: Hanna

talk to me girl!

2010-01-31 @ 00:43:44
URL: http://ignitoon.blogg.se/
Postat av: Slatjana

Du vet att jag alltid lyssnar och finns här, så prata med mig! Fika imorgon? <3

2010-02-01 @ 14:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0