There is no such thing as a free meal

Men i dag kom jag pretty damn close. Drog runt (som resten av alla stockholmare) med min syster på mellandagsrean - som verkade ganska utplockad redan, tyvärr.. Men jag fick så klart med mig en kavaj, en sportbehå, träningslinne, mascara, efter-sol och strumbyxor! Hamnade någonstans under sjuhundringen men fan vad nöjd man kan vara. Alla älskar ju att shoppa billigt. ALLA. Hur mycket pengar man än har tror jag det ligger något i att kunna ge klädeskedjorna så liten vinst som möjligt!



Am I right? I think so!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så fin blus!

kolla gärna in min blogg om du har lust!

2009-12-28 @ 16:34:29
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0