Tired of this


Bild: Italienska Vogue

Kommer det alltid vara så här? Det är det enda som jag kan skriva som är förståeligt, skulle vilja vräka ut en massa saker (som på fyllan) men det är för offentligt. Hm.. Förut var jag okej med hela "alltet" (= det jag inte kan skriva här) men nu är jag bara förbannad och frustrerad, en blandning. Det enda som kan summera hela skiten är att det är så jävla orättvist, fast det är inte ens rätt sätt att uttrycka det för det betyder ju att andra människor inte förtjänar samma som jag vill "ha" vilket inte är sant. Men sådant är livet och är det någon som borde klara en sådan frånvaro är det ju jag.

Vad för spännande får jag liksom? Cancer.. Woho. Inte särskilt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0