Drömmar

Jag har alltid varit av intrycket att om man vill något tillräckligt mycket så kan man göra det. Men jag är också medveten om att drömmar inte alltid går i uppfyllelse. Det är väldigt viktigt att ha mål i livet, i alla fall saker att sträva efter.



Personligen drömmer jag om att först och främst utbilda mig inom detaljhandeln, flytta hemifrån. Skaffa ett jobb som kan ta mig dit jag vill, bosätta mig utomlands, gärna i London eller Paris. Jag vill bo i New York ett tag och dessutom lära mig franska. Jag vill arbeta med eller i kontakt med mode, jag vill också lägga tid på välgörenhet för barncancer. Jag vill skaffa en till hund och inte förlora mina tankegångar och det sätt jag uppträder på idag. Jag vill bli bättre på att laga mat och att hålla ordning, jag vill låta mitt hår växa och utveckla min garderob.

Ingenting av det här är omöjligt, det känns bra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så roligt att du skriver igen! Du skriver jättebra! :)

Jag har också tänkt mycket på drömmar den senaste tiden, och har insett att det bara är att köra på! Vad hindrar oss?

2010-02-17 @ 14:18:50
URL: http://ignitoon.blogg.se/
Postat av: Maria

LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKE!

DO IT! DO IT!

2010-02-28 @ 20:44:54
URL: http://mawa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0