Goodbye, Lee

Nu har Lee McQueens död "sjunkit in" och jag trodde aldrig att jag skulle ta det så hårt. Det här är så hemskt. Världen kommer aldrig skåda hans underbara och innovativa designer igen. Det är en sådan stor förlust för mode- och konstvärlden, det är så ofattbart. En sådan otrolig talang som ryckts bort så hastigt. En av världens största och mest magnifika modeskapare finns inte längre kvar. Han kommer aldrig skapa igen. Som sagt.. Ofattbart.



För de som inte är insatta går det knappt att förklara Alexander McQueens designer. Så otroligt banbrytande och unika, vackra och annorlunda ting han kunde producera har tidigare inte skådats i modevärlden. Inte i min modevärld i alla fall, det här får mig verkligen att förstå hur viktig den världen är för mig. Vi har mist en otrolig talang. Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0