It's, again, all about the "budget"stuff

Okej, jag var bara tvungen att kolla in Accessorize's hemsida och dom har rätt många snygga grejer. Dock har jag och min shoppingbuddy Olive lärt oss, the hard way, att nästan 75 % av alla bilder på hemsidan inte ger någon rättvisa åt hur dom ser ut i verkligheten och inte på det bra sättet. Nej, här talar jag och djup besvikelse då det där perfekta hårbandet med färgglada stenar i ett fint emblem vid sidan av pannan ser ut som något som katten dragit in. Ysch för den besvikelsen. I alla fall så är det här mina favoriter, dock är det allt som allt värt över 150 £. Dags att verkligen börja spara kanske?



A girl can dream you know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0