This is the thing

Jag trodde jag var förälskad. Att jag var bedövad, denna vackra och ytliga känsla. Man kan inte få nog av allt, och allt är bra. Längtan efter någon håller en vid liv och levande. Men som det visar sig var det min underbara hjärna som skapade en illusion. Mitt hjärta börjar bli desperat, det märker jag. Var får jag utlopp för den värme och omtänksamhet som finns där inne om det inte finns ett mål, en punkt där jag vill vara? Jag orkar inte bli återupplivad igen, jag vill bara frysa till is. Snabbt. Överallt blir folk kära i varandra, och de märker det inte ens själva.

Jag är för komplex för den här världen. Min kärlek fungerar inte här - den kan inte tas emot. Som kinesiska yen i Paris. Kina finns inte ens på kartan.



Berätta för mig vad jag ska göra för att få slut på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0