Where is hope

Hur kan jag vilja ha något så mycket, mer än allt annat i världen, när jag inte ens vet vad det innebär, jag kan bara använda min fantasi. Jag skulle vara villig att ge i princip vad som helst förutom min familj och mina älskade vänner för detta men det är inte riktigt så det fungerar. Tråkigt nog så kan inte kärlek köpas, jag hörde en gång att man bara byter problem när man har välfärd och pengar. Jag får utlopp för mitt innersta, här..

Jag vill smyga in på rummet, tyst med hjärtats hårda dunkande i öronen, vill inte bli påkommen. Att någon ska se, det händer inte. Våra fingrar dras längs osynliga siluetter i det svaga skenet. Dörren gnisslar, stängs försiktigt. Utsläppt hår, som vi är. Väntar på något mer, uttalar ett falskt god natt. Men vi blundar inte, i mörkret ser vi klart.

Kommentarer
Postat av: Olivia

ooh i like it! :j MYCKET BRA SKRIVET LEJD! :D

2010-05-19 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0