Materialism is the new black

Usch. Mindre än en vecka kvar till alla hjärtans dag. Kommer sitte inne detta dygn, äta cheesecake och vara allmänt inåtvänd. Fuck this är det enda jag kan säga. Jag kan inte ens gå på stan utan att affärerna och deras displayer skriker "DU ÄR SINGEL, ENSAM, ALOOOOOOOOOOONE". Man kanske ska handla mer på internet i stället? Whatever, kan skriva samma sak som jag alltid skriver men i dag ska ni få något nytt. Hmm.. Räknas det som nytt även fast jag ljuger?

Känns bara som att jag är berättaren och alla andra har stora roller i mitt liv. Går i princip inte att förklara och eftersom att jag inte känner en annan människa i samma situation skulle jag säga att min situation är oförståelig för någon utomstående.



Jag får helt enkelt bli materialist, fylla tomrummet med skor och vackra kläder. Sounds sad like fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0