Bedövning

I en dag fick du mig att känna mig bättre, snyggare, annorlunda. Du gav mig en dimma som var tillräckligt tjock för att dölja det jag inte vill kännas vid, veta om eller se. Den dimman är borta nu men du gav mig det jag behövde, precis när jag behövde det som mest. Du sa hej, tog kontakt, log. Brunt hår, blå ögon, oklanderlig stil. Även fast det bara var en rad slumpmässiga händelser som min hjärna kopplat ihop till något annat så vill jag bara uttrycka min tacksamhet. Tack för att du visade något som jag inte trodde fanns kvar hos mig, även om det var helt omedvetet. Jag vet egentligen inte vem du är men vad du nu gjorde så var det tillräckligt för mig.



Hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh! Visst är det en underbar känsla min vän, låter som något i stil med min relation till "min" städare! :)

ses så snart, åh vad jag längtar! <3

2010-04-02 @ 00:17:40
URL: http://ignitoon.blogg.se/
Postat av: Maria

^^

2010-04-02 @ 21:21:22
URL: http://buckinghamshire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0